تفسیر جواب آزمایش

تفسیر جواب آزمایش

با تکمیل فرم زیر ، انتخاب پزشک و ارسال برگه ی آزمایش و مدارک لازم ، جواب و تفسیر آن را به صورت غیر حضوری و اینترنتی دریافت نمایید .

دکتر دنیا خسروی

دکتر دنیا خسروی

جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازایی فوق تخصص جراحی سرطان های زنان

دکتر رها خسروی

دکتر رها خسروی

متخصص اطفال و بیماری های کودکان فوق تخصص مراقبت های ویژه کودکان

تفسیر جواب آزمایش

امروزه در زندگیِ پر از مشغله های کاری و اجتماعی ، شهر پر ترافیک و کمبود وقت های آزاد ، اغلب شهروندان امکان حضور به موقع جهت معاینات پزشکی و یا دریافت تفسیر جواب آزمایش را کمتر پیدا کرده و یا بعضاً موقعیت دسترسی به پزشک مورد نظر خود را به دلایل مختلف ندارند .  

از یک سو ، تفسیر به موقع جواب آزمایش در بسیاری از مواقع منجر به رفع نگرانی بیش از حد و دلواپسی‌ شده و از سوی دیگر نیز به تشخیص زودهنگام و پیشگیری از پیشرفت برخی از بیماری‌ها کمک شایانی خواهد کرد .  

با توجه به اینکه آزمایش‌های مختلف و پاسخ آن ، ابزاری بسیار مهم جهت تشخیص و چراغ راهِ شروع معالجات ، برای پزشکان است ، تفسیر آن نیز پر اهمیت بوده و از آن مهمتر اینکه شخص تفسیرکننده از تخصص و تبحر لازم جهت خواندن جواب آزمایش برخوردار باشد .

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دکتر خسروی این امکان را فراهم کرده تا شما ، با ارسال جواب آزمایش و پر کردن فرم و مشخصات بیمار به راحتی و بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ، تفسیر جواب آزمایش خود را از پزشکان فوق تخصص این مرکز دریافت نمایید .